Chcete v roce 2014 PŘEVZÍT přesné postupy, které mně v roce 2013
přinesly provize ve výši 1 536 200 Kč
…bez jediného telefonátu na „studené kontakty“?

CHCI SE STÁT MAKLÉŘEM 21. STOLETÍ

Pouze 100 nejrychlejších realitních makléřů z České republiky a Slovenska se dostane k těmto informacím

Jsou to přesně 2 roky, kdy jsem stál před rozhodnutím, zda mám své poslední peníze investovat do vzdělání. Do té doby jsem nikdy nedal za vzdělání jednorázově víc než 5 000 Kč.

A nejednou tu byla ta možnost. Nevěděl jsem ale, jestli se mi to vyplatí. Nebyl jsem si jistý výsledkem, bál jsem se, aby to nebyly jen vyhozené peníze. Nemohl jsem si tenkrát dovolit utrácet… nakonec jsem to ale udělal – investoval jsem své peníze do vzdělání a od té doby pak ještě mnohokrát !!!

Za poslední dva roky jsem dal za nové vzdělání více než 180 000 Kč – zdá se vám to být šílenost a vyhozené peníze? Dřív bych se na to možná díval stejně, ale vzhledem k tomu, kolik mi tato investice následně vydělala peněz, jak moc mi rozšířila obzory a k jakým lidem a obchodům mě to dovedlo… nelituju toho a ŠEL BYCH DO TOHO URČITĚ ZNOVU !!!

„Investované peníze do správného vzdělání, přináší další peníze.“

Nezapomeňte, jsem jeden z Vás. Nic jsem nedostal zadarmo! Moje startovní čára byla podobná té vaší a možná ještě horší…

BEZ ZKUŠENOSTÍ nikdy předtím jsem nedělal žádnou jinou práci, studoval jsem Fakultu tělesné výchovy a sportu – nic z toho, co jsem se ve škole naučil, mi v realitách nikdy nepomohlo…

PŘÍLIŠ MLADÝ začínal jsem ve 22 letech, na schůzkách mi lidé nevěřili, nebrali mě vážně. Mysleli si, že to s prací makléře „jen zkouším“…

BEZ KONTAKTŮ podnikám ve městě, ve kterém jsem teprve šestým rokem  (19 let jsem bydlel v Prostějově). V mém okruhu známých byli jen kamarádi studenti, kteří o koupi, natož o prodeji nemovitosti neměli zájem…

BEZ PENĚZ na účtu jsem měl tenkrát „vymeteno“ a dluh na kreditních kartách přes 60 000 Kč, pravidelně jsem obědval buď kuřecí bagetu z Lidlu za 38 Kč, nebo 20 deka salámu junior a 4 rohlíky…

BEZ ŠTĚSTÍ prvních 6 měsíců jsem neprodal jedinou nemovitost…

KDYŽ SE TO PODAŘILO MNĚ, ŘEKNĚTE MI JEDINÝ DŮVOD,

PROČ BY SE TO NEMĚLO PODAŘIT I VÁM ?

80% makléřů to v realitách nikam nedotáhne, protože jim chybí fungující STRATEGIE a nevyužívají potenciál INTERNETU

Do doby, než jsem se naučil využívat POTENCIÁL INTERNETU, jsem musel neustále oslovovat neznámé lidi a nabízet jim své služby. Nepamatuju si, že by mi sám od sebe zavolal úplně neznámý člověk, který by si mě našel na internetu a měl zájem o moje realitní služby. Neměl jsem co prodávat. Většina mých nemovitostí v portfoliu byly neexklusivní zakázky, které prodávalo více RK. Nedařilo se mi svým výdělkem dosáhnout ani na průměrný měsíční plat (24 622 Kč). Pracoval jsem více než 8 hodin denně bez odpovídajících výsledků. Neměl jsem strategii, nevěděl jsem co udělat dřív. I když jsem byl součástí velké realitní kanceláře, tak nějak jsem pořád přešlapoval na místě…

NOVÉ VZDĚLÁNÍ, INTERNET a OSOBNÍ REALITNÍ WEBOVÉ STRÁNKY

Ten zlom nastal vlastně nedávno, bylo to 1. června 2012. Ten den jsem spustil svoje první osobní realitní webové stránky www.MaklerNaDoporuceni.cz

Na rovinu vám přiznám, že to nebylo vůbec jednoduché. Chtěl jsem ušetřit a tak jsem se do tvorby webu pustil sám – bez znalostí HTML, tagů, CSS kódů, ani s grafickými programy jsem si tenkrát nerozumněl…

A jaký byl výsledek?

Hrůza, děs, amatérismus, beznaděj, frustrace… ztracené 2 měsíce… když jsem pak stránky ukázal svému kamarádovi, řekl: „Co to má jako být, vždyť to vypadá jako parte!“

Nakonec jsem si najal programátora a grafika, kteří mi stránky vytvořili. Stálo mě to tenkrát 15 000 Kč, které jsem splácel ve 3 měsíčních splátkách.

„Samotný osobní realitní web nebo facebook je vám k ničemu, když nevíte, jak s ním máte pracovat!“

Prvních 6 měsíců od spuštění osobních realitních webových stránek se nic nedělo…
Chyběly mi znalosti internetového marketingu… chyběla mi strategie….

Byl takový dlouhotrvající, nekončící pokus – omyl, pokus – omyl, pokus – omyl…

Byl to pro mě úplně nový obor, kterému jsem vůbec nerozumněl. Nevěděl jsem co udělat dřív, netušil jsem jak na stránky dostat návštěvníky, nevěděl jsem, jak zajistit, aby mi lidé zavolali a žádali mé realitní služby.
Nespočetněkrát jsem si říkal, že se na to můžu „vykašlat“ a dát za pravdu kolegům, kteří mi neustále říkali „to nemůže fungovat“ nebo „nebuď blbej a začni zase volat…“

Nevzdal jsem se a neustále se učil nové věci, vzdělával, platil za nové vzdělání! „Brousil“ jsem svou novou strategii…

!!! YES !!! … byla to dřina a stálo mě to hodně peněz, ale podařilo se mi to! „Osedlal jsem internet“
A podařilo se mi díky němu stabilně získávat nové zákazníky a nové nemovitosti do svého portfolia.

Otázkou už není, jestli internet funguje, otázkou je, kdy ho i vy začnete používat a získáte díky němu první klienty a nemovitosti do portfolia!

Internet funguje! O tom už není debaty. BEZ DISKUZE !!!

Vy teď máte dvě možnosti. Buď se do toho pustíte sami, najmete si programátora a grafika, zaplatíte jim za tvorbu webových stránek (mě to tenkrát stálo 15 000 Kč) a začnete se sami vzdělávat. Budete studovat internetový marketing, psychologii chování lidí na internetu, budete vyhledávat informace jak efektivně používat sociální sítě, pokusíte se natočit a sestříhat svoje první video a zkrátka půjdete jako já v začátcích, metodou pokus – omyl, pokus – omyl, pokus – omyl…

Počítejte ale s tím, že jenom vyhledání správných informací a návodů vám zabere desítky hodin času.

. . .a nezapomeňte, vy ještě musíte chodit na schůzky s klienty a na prohlídky!

Vezme vám to mnoho času a taky vás to bude stát hodně peněz, nebudete totiž vědět za jaké vzdělání zaplatit. Najdete zajímavý placený kurz internetového marketingu, ale nebudete si jisti, jestli informace, které získáte, dokážete implementovat i v realitním podnikání !

A pak je tu druhá možnost. Že se do toho pustíte SPOLEČNĚ SE MNOU. Já už mám tyto začátky za sebou, několikrát jsem si narazil nos, zjistil jsem, co funguje a co nedává smysl a jsou to jen vyhozené peníze z okna… ukážu vám správnou cestu a naučím vás vše, co jsem se za poslední 4 roky v realitách a 2 roky neustálého vzdělávání v oblasti internetového marketingu a internetu naučil od těch nejlepších realitních makléřů a marketérů z celého světa. A následně to implementoval to do svého realitního podnikání!

Předám vám vzdělání a KNOW-HOW, za které jsem zaplatil víc než 180 000 Kč a k tomu navíc
SVOJE ZKUŠENOSTI…

Co vás čeká, pokud do toho půjdete se mnou?

Můžete se těšit na 2 měsíční intenzivní vzdělávací on-line kurz. Veškerá videa a vzdělávací materiály budou přístupné na internetu v členské sekci 24/7/365 (24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce). Budete mít možnost vzdělávat se, kdy chcete a jak často chcete. Nebudete muset dávat žádné další peníze za benzín a za ubytování, jako by vás to čekalo u živých seminářů.

V členské sekci otevřu také diskuzní fórum. 101 realitních makléřů (počítám i sebe) bude mít možnost mezi sebou komunikovat, vyměňovat si názory, učit se navzájem a třeba společně uděláme nějaký realitní obchod, nebo zrealizujeme nový podnikatelský nápad a vyděláme peníze :-)

Přístup do členské sekce Marketingu pro makléře***** získáte  doživotně, nebo alespoň do té doby, co bude fungovat internet.

. . .a z čeho konkrétně se skládá členská sekce MARKETINGU PRO MAKLÉŘE*****?

Půjdeme více do hloubky STRATEGIE MAKLÉŘE 21. STOLETÍ. To co jsem vám ukázal ve druhém videu, bylo jen pár základních bodů, které je potřeba více rozvinout, dostat se více do podstaty věci, pochopit danou problematiku a ukázat si na konkrétních příkladech, jak ji implementovat do svého realitního podnikání.

BUDOVÁNÍ DŮVĚRYHODNOSTI

Ukážeme si víc do detailu, jak se buduje důvěryhodnost na internetu. Podíváme se na psychologické motivátory, kterými jsou: váš příběh, reciprocita, očekávání, reference. Ukážeme si jak si o reference říkat a jak má vypadat reference, o které nebude nikdo pochybovat.

OSOBNÍ PŘÍSTUP, INDIVIDUALITA, JEDINEČNOST

Seznámím vás s typem komunikace, na který slyší zákazníci nejlépe. Naučím vás, jak si vybudovat kult osobní značky, jak si vytvořit svůj vlastní brand a jak si udělat selfPR na internetu. Ukážeme si, co musíte dělat, abyste se stali jedinečnými a tím pádem i nenahraditelnými realitními makléři.

NEPRODÁVEJ, POMÁHEJ!

Zasvětím vás do strategie těch nejúspěšnějších obchodníků světa DON’T SELL – HELP! Díky této strategii začnete mít víc nemovitostí, víc prohlídek, víc podepsaných rezervací a víc peněz! Ukážu vám, na jakém principu funguje můj 1. realitní videokurz v České republice, ve kterém není o prodeji a mých službách ani zmínka a přesto mi přináší nové klienty a vydělává peníze.

TVORBA KVALITNÍHO OBSAHU, KTERÝ POMÁHÁ

Proč vytvářet obsah? Jak vytvářet obsah? Kde brát inspiraci a o čem psát? Jak často? Kdy, kde a jak obsah publikovat? …o tom všem a mnohem víc bude tento modul. Taky vás zasvětím do tajů copywritingu - ukážu vám jak píší nejlepší marketéři světa. A seznámím vás s BLOG MARKETINGEM.

BUDOVÁNÍ DATABÁZE, SBĚR KONTAKTŮ

Jak a kde sbírat kontakty na své potencionální klienty? Dám vám přesný návod a ukážu vám na svém vlastním příkladu, jak je možné jednoduše nové kontakty sbírat. Půjdeme více do anatomie webového formuláře – jak má vypadat, na co nesmíte zapomenout a jak ho umístit na své stránky, aby plnil svůj účel a lidé neměli obavy zanechat vám své osobní údaje. Dotkneme se i právní stránky věci, kterou nesmíte podcenit.

PRAVIDELNÁ KOMUNIKACE S POTENCIONÁLNÍMI KLIENTY

Pravidelné automatické komunikace docílíte jen s pomocí chytrých online aplikací. Seznámím vás s českými aplikacemi  a ukážu vám i ty nejsofistikovanější zahraniční programy, které jsou navíc zdarma! Jak by se cítili vaši klienti, kdyby jim v den jejich narozenin od vás přišla sms zpráva, nebo e-mail s přáním? A to vše automaticky. Pomůžu vám tuto automatickou odesílku nastavit, ukážu vám na co si dát pozor a na co nezapomenout.

PŘIMĚJ ZÁKAZNÍKY, ABY O TOBĚ MLUVILI

Řekneme si, co dělat, aby o vás vaši klienti začali mluvit. Co udělat, abyste jim otevřeli jejich ústa. Zabrousíme i do psychologie. Pokud o vás klienti začnou pravidelně se svými známými mluvit, vaše podnikání se rázem dostane úplně na jiný level. Jaké použít metody a jaké podněty klientům dávat o tom bude tato poslední sekce ze strategie Makléře 21. století.

 

Ale tímto zdaleka nekončíme.
V roce 2014 je bezpodmínečně nutné umět pracovat s videem a sociálními sítěmi.

MARKETING 21. STOLETÍ NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Krok po kroku vás seznámím se všemi sociálními sítěmi. Ukážeme si, jak každou sociální síť založit, kde získat grafiku zdarma, jak psát příspěvky a jak často. Také jaké nástroje pro správu používat. Ukážu vám postupy, díky kterým jednoduše získáte nové fanoušky, a hlavně vám ukážu, jak tyto fanoušky přeměníte ve vaše klienty.

VIDEOMARKETING 21. STOLETÍ

Video je v dnešní době nejsilnější marketingový nástroj. Ukážeme vám, jaké nástroje použít pro tvorbu videa. Ukážeme vám, že se dá špičkové FULL HD VIDEO natočit i s vašim mobilním telefonem. Doporučíme vám, jaké používat  stativy, mikrofony, osvětlení. Také vám ukážeme kvalitní programy na střih videa a samozřejmě si vše podrobně vysvětlíme. V tomto modulu vás kompletně provedeme od zapnutí tlačítka „play“, přes úpravu videa až k závěrečnému publikování. A na závěr si ještě řekneme, jak docílit vysoké sledovanosti vašich videí. Patronem tohoto modulu je bývalý úspěšný realitní makléř a dnes podle mě nejlepší školitel realitního videomarketingu v ČR i na Slovensku František Kozáček, který obohatí  tento modul o své zkušenosti.

CHCI SE STÁT MAKLÉŘEM 21. STOLETÍ

Každý kdo VSTOUPÍ do členské sekce, dostane svou vlastní osobní realitní webovou stránku

  • marketing pro realitní makléře

  • marketing pro realitní makléře

  • marketing pro realitní makléře

  • marketing pro realitní makléře

  • marketing pro realitní makléře

  • marketing pro realitní makléře

  • marketing pro realitní makléře

Na výběr budete mít ze stovky moderních šablon. Stránky budou zcela ve vašem vlastnictví!
NEBOJTE, v členská sekci na vás čekají ucelené návody, jak se stránkami začít pracovat, jak publikovat články, jak vkládat videa, webové formuláře, jak zajistit viditelnost stránek a tak dál, a tak dál. . .

Proč jsem se rozhodl s týmem mých programátorů vytvořit každému makléři webové stránky? Jednoduše si vzpomínám na svoje začátky, kdy jsem po vlastním webu jen toužil. . . Vím kolik času jsem ztratil vlastní tvorbou stránek a následně kolik zbytečných peněz jsem musel dát programátorům a grafikům za tvorbu webu MaklerNaDoporuceni.cz. A já prostě nechci abyste si museli projít tou stejnou zdlouhavou a finančně náročnou cestou!

Tím, že budete mít svoje osobní realitní webové stránky už od samého začátku, ušetříte energii, peníze i čas, jenž investujete do vzdělání, které je pro vás připravené v členské sekci Marketingu pro makléře***** a urychlíte tím celý proces, jehož cílem je stát se Makléřem 21. století, který stabilně získává zákazníky a nemovitosti díky internetu.

Ať se do země propadnu, jestli tohle není férová nabídka!

Kdyby mi někdo před 2 roky nabídl, že mě „vezme za ruku“, kompletně a systematicky mě provede vším, co ve svém realitním podnikání dělá,  předá mi své KNOW-HOW, ukáže mi jak získává zákazníky a nemovitosti z internetu a naučí mě to!  …a navíc mi k tomu vytvoří vlastní webové stránky, neváhal bych ani minutu a byl bych první, kdo by se do členské sekce Marketingu pro makléře***** přihlásil!

Pokud vstoupíte do členské sekce Marketingu pro makléře získate tyto BONUSY zcela ZDARMA

Tato akce končí už za

BONUS #1

23 videí jak uspět při telefonickém kontaktu s klientem a na osobní schůzce

Jste makléři, kteří musí každý den volat neznámým lidem a nabízet jim své služby? Nevadí! Do té doby, než vás naučím využívat internet a získávat díky němu zákazníky automaticky, jsou tu videa od uznávaného realitního kouče Richarda Ferfeckého. Speciálně pro členskou sekci Marketingu pro makléře natočil Richard 23 videí, které vám pomohou uspět při domlouvání telefonické schůzky a stejně tak při osobním jednání s klientem. Víte jak nejlépe odpovědět na otázku: „Proč si mám vybrat zrovna vás?“ nebo jak nejlépe reagovat když vám klient řekne: „Prodám si to sám!“ „Nechci platit provizi!“ „Ano, ale jen když přivedete zájemce!“ „Musím si to rozmyslet!“ Tyto videa začne Richard v září prodávat za cenu 3 500 Kč, vy je můžete mít už teď a zcela ZDARMA!

BONUS #2

VIDEO ZÁZNAM Z 2 DENNÍHO ŽIVÉHO SEMINÁŘE UNDERGROUND MARKETINGU

WAU! Tak to tu ještě nebylo… TOP podnikatelé Martin Mažár, Michal Kopecký, Martin Hlinka a František Kozáček se rozhodli uspořádat na podzim UNDERGROUND MARKETING KONGRES, 2 denní živý seminář, kde se s hrstkou podnikatelů podělí o svoje zkušenosti a své KNOW-HOW ze světa internetu a marketingu. Jelikož si svých informací natolik cení, rozhodli se uspořádat kongres jen pro několik desítek vyvolených a proto taky cena 1000 EUR, 27 340 Kč aby se nemohl semináře účastnit každý!

A to nejlepší na závěr, každý kdo vstoupí do pondělní půlnoci do členské sekce Marketingu pro makléře***** dostane videozáznam z této dvoudenní prestižní akce zcela ZDARMA!

BONUS #3

DANIEL ČERNÍK ODKRYJE V ŽIVÉM WEBINÁŘI SVOJE KNOW-HOW JAK ZÍSKÁVAT NOVÉ KLIENTY POMOCÍ FACEBOOKU

Na privátním webináři, který stojí běžně 4 000 Kč vám Daniel prozradí např.: Jak používat Facebookovou stránku tak, aby Vám generovala kontakty denně,  jak nastavit efektivní reklamní kampaň na Facebooku, dozvíte se taky jak si vytvoříte svou vlastní audienci (skupinu) potencionálních klientů, způsoby jak prodat nemovitost s pomocí Facebooku a navíc si vybudovat slušnou databázi poptávek, Daniel vám odkryje také svou unikátní metodu jakým způsobem můžete generovat v průměru 4-5 nových kontaktů denně na Facebooku a nebude Vás to stát ani korunu a mnohem víc…

BONUS #4

SLEVA 50% NA E-MAILINGOVÝ PROGRAM BUSINESS BOOSTER

Pokud chcete být Makléřem 21. století, bez pořádného e-mailingového programu, který komunikuje automaticky za vás a také vám sbírá nové kontakty z internetu se v dnešní době neobejdete! Business Booster je český, velice intuitivní program, který zvládne i mnohem víc: např. propojit vaše kontakty s Facebookem, načíst data z databáze ARES, skloňovat jména i příjmení vašich klientů a automaticky jim posílat personifikované e-maily, posílat sms zprávy a mnoho dalších funkcí bez kterých se Makléř 21. století neobejde. Tento program stojí běžně 2 400 Kč + DPH za roční využívání, vy ho budete mít za 50 %, tedy za 1 200 Kč + DPH.

CENA VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU VČETNĚ WEBOVÝCH STRÁNEK JE 11 900 KČ
POUZE DO PONDĚLNÍ PŮLNOCI, NEBO DO NAPLNĚNÍ KAPACITY 100 MAKLÉŘŮ JE CENA SNÍŽENA NA 10 900 KČ.

PROGRAM MŮŽETE ZAPLATIT I NA ČTYŘI MĚSÍČNÍ SPLÁTKY
ZAPLATÍTE 3 000 KČ NYNÍ A DALŠÍ TŘI SPLÁTKY V DALŠÍCH TŘECH MĚSÍCÍCH

Dokážete si představit, jaké by to bylo stát se Makléřem 21. století, kterému volají lidé sami? Který nemusí volat monitoring? Kterému volají neznámí lidé z internetu a mají zájem o jeho služby? Kterému dohazují nemovitosti i realitní makléři z konkurenčních realitních kanceláří? Který stabilně vydělává 80 000 Kč každý měsíc? Kterého jeho práce naplňuje a je maximálně hrdý na to co dělá?

Dokážete si to představit? Ano?

Tak o tom přestaňte jen snít, stiskněte tlačítko „CHCI SE STÁT MAKLÉŘEM 21. STOLETÍ“ a udělejte první krok k tomu, aby se váš sen stal skutečností!

CHCI SE STÁT MAKLÉŘEM 21. STOLETÍ

Vzpomeňte si na moje realitní začátky…
Když se to podařilo mně, podaří se to i vám! Pomůžu vám v tom!